Brak produktów
Brakuje 199,00 zł do promocji: DARMOWEJ DOSTAWY.
* dotyczy wyłącznie zamówień detalicznych z miejscem odbioru na terenie Polski | |
1. Zamówienia detaliczne z miejscem odbioru wyłącznie na terenie Polski : |
Sposób dostawy | Sposób zapłaty | Czas dostawy | Wartość zamówionego towaru | ||
poniżej 199,00 zł | od 199,00 zł | ||||
Płatność przy odbiorze lub przedpłata (PayU, przelew, karta kredytowa) | |||||
![]() | Kurier Pocztex 48 | Wpłata na konto | 2 dni robocze od dnia wysłania | 11,99 zł | GRATIS |
![]() | Kurier Pocztex 48 | Pobranie / Płatność przy odbiorze | 2 dni robocze od dnia wysłania | 14,99 zł | 14,99 zł |
![]() | Odbiór w punkcie: Placówka pocztowa | Wpłata na konto | 2 dni robocze od dnia wysłania | 10,99 zł | GRATIS |
![]() | Odbiór w punkcie: Stacja ORLEN | Wpłata na konto | 2 dni robocze od dnia wysłania | 10,99 zł | GRATIS |
![]() | Odbiór w punkcie: Sklepy ŻABKA | Wpłata na konto | 2 dni robocze od dnia wysłania | 10,99 zł | GRATIS |
![]() | Odbiór w punkcie: Paczka w RUCHU | Wpłata na konto | 2 dni robocze od dnia wysłania | 8,99 zł | GRATIS |
![]() | Kurier DPD | Wpłata na konto | następny dzień roboczy od dnia wysłania | 14,00 zł | 14,00 zł |
![]() | Kurier DPD | Pobranie / Płatność przy odbiorze | następny dzień roboczy od dnia wysłania | 22,00 zł | 22,00 zł |
![]() | Paczkomaty InPost | Wpłata na konto | 2 dni robocze od dnia wysłania | 12,99 zł | GRATIS |
2. Informacje o statusie realizacji zamówienia |
▶ Składając zamówienie otrzymasz mail potwierdzający złożenie zamówienia. ▶ Po wysłaniu przesyłki otrzymasz od nas wiadomość mailową. ▶ W przypadku wybrania opcji „Odbiór w punkcie” otrzymasz SMS-a informującego o możliwości odebrania przesyłki w wybranym przez Ciebie punkcie odbioru. ▶ Wybierając opcję Kurier Pocztex lub Kurier DPD doręczenie będzie na wskazany adres przez Ciebie adres. ▶ W przypadku Twojej nieobecności otrzymasz awizo (Pocztex), bądź kurier będzie się kontaktował z Tobą pod wskazanym numerem telefonu (DPD). |
3. Zamówienia detaliczne zagraniczne : |
Koszt przesyłki zagranicznej jest ustalany na podstawie wagi zamówionego towaru oraz docelowego państwa. Wartość kosztów przesyłki jest widoczna przed zatwierdzeniem zamówienia w koszyku z zamówionymi towarami. Nie wysyłamy za granicę przesyłek płatnych przy odbiorze (za pobraniem). |
4. Czas realizacji |
Zamówienia wysyłane są zgodnie z terminem realizacji podanym w opisie każdego produktu w wierszu "Wysyłamy w:". Do czasu realiazcji brane są pod uwagę dni robocze. W przypadku kiedy w jednym zamówieniu są towary z różnym czasem realizacji, termin realizacji zamówienia określony jest według towaru, który ma ten czas najdłuższy. W przypadku zamówień z opcją płatność przelewem, termin wysyłki jest liczony od momentu wpływu środków na nasze konto. |
5. Dane do przelewu |
Irwin Nawrocki ul. Handlowa 7 15-399 Białystok tytuł przelewu : Numer zamówienia |
6. Płatności krajowe - numery kont : |
![]() | mBank | 15 1140 1775 0000 2554 9500 1001 |
7. Płatności zagraniczne - konta walutowe w mBanku do płatności zagranicznych: |
![]() ![]() | EURO : | PL 85 1140 1775 0000 2554 9500 1002 | |
![]() ![]() | USD : | PL 58 1140 1775 0000 2554 9500 1003 | |
BIC/SWIFT : | BREXPLPWMBK |
8. Informacje dodatkowe |
Zamawiający może wycofać złożone zamówienie telefonicznie 604 981 431 lub e-mailem pod adresem sklep@talizman.pl Wszystkie zapytania odnośnie działalności sklepu czy towarów oraz reklamacje należy składać na adres sklep@talizman.pl |